MyLeaky Login

Join the largest Harry Potter Social Network on the Web! | FAQ

In the News

Settlement Reached

Posted by: Leaky
November 01, 2002, 11:53 AM

The Bashu Publishing House, accused of printing and distributing a Harry Potter novel that Rowling did not write, agreed to pay a $2,500 fine and publish an apology in China's Legal Times. (From Hoover's Online)

Previous Article | Next Article Browse all Recent News News

1 Comment

4481 Points

Good on em!

Posted by Smitch on November 17, 2009, 12:08 PM report to moderator
You must be logged in to MyLeaky to comment. Please click here to log in.

Finding Hogwarts
PotterCast Interviews Jo Rowling! Click here to Listen! The Books Everything...Half-Blood Prince...and the rest of the HP Films Leaky Apps

Guess That Book

Harry felt as though he were carrying some kind of talisman inside his chest over the following two weeks, a glowing secret that supported him through Umbridge's classes and even made it possible for him to smile blandly as he looked into her horrible bul

Learn to knit your own 'Weasley Sweater'. Learn to brew your own 'Butterbeer'. Find out how at Leaky Crafts!

Scribbulus Essay Project

Issue 28 - Aug. 2014

Scribbulus is THE place for Leaky Cauldron readers to submit their essays and opinion pieces!
See more over at Scribbulus!